رویکرد فعالیت های اجتماعی کانون متناسب با طرح ملی ایران قوی 
رویکرد فعالیت های اجتماعی کانون متناسب با طرح ملی ایران قوی 

رویکرد فعالیت های اجتماعی کانون متناسب با طرح ملی ایران قوی 

ادیب فلاح گفت: یکی از رویکردهای کانون شهید احمد کاظمی فعالیت در حوزه اجتماعی است که با توجه به شیوع کرونا، طرح ملی ایران قوی در قالب رواق همدلی یکسری راهکار برای انجام این فعالیت ها ارائه کرده است.
شناسه خبر : 1003188 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۳

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی را رواق همدلی برشمرد و گفت: یکی از رویکردهای کانون شهید احمد کاظمی فعالیت در حوزه اجتماعی است که با توجه به شیوع کرونا، طرح ملی ایران قوی در قالب رواق همدلی یکسری راهکار برای انجام این فعالیت ها ارائه کرده است.




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج افزود: در همین راستا با همکاری و مشارکت بچه های مسجدی کانون اقدام به توزیع کمک های مومنانه در بین خانوارهای نیازمند با اولویت ایتام کرده ایم.

 



وی بیان کرد: برای جلب کمک های مومنانه در اولین قدم خیرین را شناسایی کردیم تا بتوانیم با کمک آنها به نیازمندان خدمت رسانی کنیم.




فلاح ابراز کرد: به لطف خداوند و با مشارکت خیرین کمک های مومنانه در قالب سبدهای غذایی، کیسه های آرد و کارت هدیه به دست نیازمندان واقعی رسید.




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های کانون ذیل رواق همدلی، اجرای طرح سه شنبه های تکریم است که با تاکنون با تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، نخبگان و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی برگزار شده است.




وی اظهار کرد: همچنین با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انس بیشتر مردم با کتاب، طرح شنبه های کتاب برگزار می‌شود و به همین منظور هر شنبه پس از اقامه نماز عشاء به معرفی یک کتاب ارزشمند می پردازیم.




فلاح اضافه کرد: علاوه بر این نیز اعضای کانون در مسابقات کتابخوانی که در سامانه بچه های مسجد بارگزاری شده است مشارکت می کنند.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج با اشاره به اجرای طرح تلاوت نور، عنوان کرد: از سایر برنامه های کانون اجرای طرح تلاوت نور است که در همین راستا هر شب مابین اقامه نماز مغرب و عشاء یک صفحه از قرآن کریم برای نمازگزاران تلاوت می شود.




وی در خاتمه یادآور شد: از آنجایی که فعالیت ها و برنامه های کانون در طرح ملی ایران قوی مورد ارزیابی قرار می گیرند بنابراین ما نیز فعالیت ها و برنامه های کانون را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنیم.
 

پایان پیام/ 586